Nazywam się Monika i jestem założycielką agencji reklamowej MIMI STUDIO.
Na co dzień pomagam małym i dużym markom rozwijać się oraz budować rozpoznawalność i konkurencyjność na rynku.
Z marketingiem jestem związana od ponad 15 lat, a moja pasja do tej dziedziny narodziła się już w pierwszych krokach kariery zawodowej. W ciągu tych lat miałam okazję pracować z wieloma firmami, zarówno małymi startupami, jak i dużymi przedsiębiorstwami, co pozwoliło mi zdobyć cenne doświadczenie w różnych branżach.
Prywatnie
Żona Jakuba, mama Majki i Natalki. Właścicielka 2 kotów – Belli i Rudej 😊
Uwielbiam motoryzację, szczególnie ciężarówki, już od dzieciństwa. W wieku 4 lat znałam wszystkie marki samochodów ciężarowych poruszających się po drogach naszego kraju. Sama chciałam być właścicielką żółtej cacani w zielone grochy 😊
Już wtedy wiedziałam, że trzeba się wyróżniać!
Kocham również dobry film, przy którym mogę się odprężyć. Szczególnie interesują mnie filmy i seriale fantasty albo science fiction, dzięki którym mogę przenieść się w zupełnie inne krainy. Lubię też francuskie komedie oraz amerykańskie filmy przygodowe, gdzie zawsze dobro wygrywa ze złem.
Takimi wartościami kieruję się też w życiu, bo zawsze uważam, że czyniąc dobro osiągniemy więcej 😊
Zawsze kieruję się przekonaniem, że skuteczny marketing to nie tylko strategia, ale także sztuka tworzenia autentycznych relacji między marką a jej odbiorcami.. Moje podejście opiera się na pasji, ciągłym rozwoju i dostosowywaniu strategii do zmieniającego się rynku. Każdy projekt traktuję indywidualnie, zapewniając skuteczność i innowacyjność działań. Marketing to dla mnie nie tylko praca, ale i sposób na budowanie autentycznych relacji i dostarczanie wartości klientom.
Lubię również dobrze zjeść, a co w konsekwencji ciągnie mnie do kuchni, gdzie przygotowuje specjały kuchni włoskiej i polskiej oraz słodkości. Uwielbiam piec ciasta, ciasteczka i przygotowywać kolorowe desery. Tort bezowy w różnych odsłonach to mój popisowy wypiek. Uwielbiam próbować nowe przepisy i z wypiekami na twarzy czekam na opinię moich domowych łasuchów.
Dokładnie tak mam też w pracy, chętnie podejmuje nowe i indywidualne wyzwania 😊
Zawodowo
Ukończyłam Wyższą Szkołę Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu z tytułem magistra kierunku Zarządzanie i Marketing. Początek mojej fascynacji marketingiem i biznesem sięga dużo wcześniej, ponieważ pierwsze korki w kontaktach z klientami, pracownikami i konkurencją zdobywałam w firmie rodzinnej zajmującej się transportem, w której miałam okazje obserwować mechanizmy działania przedsiębiorstwa wiele lat przed studiami. To tutaj stworzyłam moje pierwsze logo, papier firmowy, stronę www czy oferty handlowe.
Swoją szeroką wiedzę i duże doświadczenie zawdzięczam pracy w strukturach marketingowych największych marek budowlanych i przemysłowych w Polsce oraz specjalistycznym kursom i studiom podyplomowym.
Możliwość pracy z wysokiej klasy specjalistami oraz mnogość i różnorodność realizowanych projektów pozwoliły mi rozwinąć moją kreatywność i umiejętności zarządzania projektami, często wieloma jednocześnie oraz przede wszystkim poznać „zasady gry” na rynkach polskim oraz międzynarodowym.
Na początku mojej kariery miałam okazję być w zespole i uczestniczyć w całym procesie rebrandingowym jednej z największych marek budowlanych w Polsce. Ten projekt uświadomił mi jak istotnym, a jednocześnie trudnym procesem, jest stworzenie efektywnej strategii zmiany wyglądu znanej marki. Był to jeden z wielu ciekawych projektów, które wywarły mocny wpływ na mój rozwój i obecne postrzeganie brandów.
Blisko dekadę skupiam się na budowaniu strategii dla marek i produktów, które dopiero pojawiają się na rynku lub mają już swoją ugruntowaną pozycję. Pomagam również w budowie kultury organizacyjnej, strategii employer brandingowej oraz wielu innych działaniach wspierających budowę rozpoznawalności i konkurencyjności na rynku, m.in. public relations, trade marketing, eventy, targi i konferencje, csr, social media, strony www czy materiały promocyjne.